În această perioadă, veți participa la mai multe întâlniri legate de analiza pieței,marketing, instruire și îndrumare operațională, dar și de pregătire pedagogică.
Fiecare întâlnire beneficiază de prezentări profesionale, pe care le puteți ulterior revizui după bunul plac și, bineînțeles, un canal de comunicare va rămâne mereu
deschis pentru a putea dezbate strategii de promovare și de administrare a noii dumneavoastră afaceri.
După etapa de lansare, sunteți pregătiți să faceți primii pași comerciali. Un responsabil cu succesul francizei va continua să vă susțină pe parcursul derulării
afacerii. Administratorul dumneavoastră de cont vă va sprijini cu demonstrații,instruiri și practică, înainte de a semna cu un potențial centru de găzduire a
cursurilor. Acesta vă va asista pe parcurs cu sugestii inspirate din experiența noastră internațională, pornind de la identificarea potențialelor unități de găzduire
din proximitatea dumneavoastră, trimiterea primului email către acestea și până la semnarea contractului cu acestea și începerea efectivă a programelor educaționale.
Odată cu demararea afacerii, veți păstra în permanență legătura cu administratorul desemnat pentru contul dumneavoastră, prin întâlniri video în
care puteți discuta despre orice subiect legat de marketing, operațiuni sau pedagogie, cu scopul de a vă optimiza și îmbunătăți în mod constant afacerea.