Simplificarea codării

Vârstele:
4-6

Durata lecției:
45 de minute

Simplificarea codării

Vârstele 4-6

Durata lecției:
45 de minute

Simplificarea codării

Vârstele:
4-6

Durata lecției:
45 de minute

Young Engineers sunt bucuroși să prezinte AlgoBuddy: o experiență educativă și tangibilă pentru micii programatori. Programul AlgoBuddy oferă un cadru unic pentru familiarizarea copiilor de grădiniță cu fundamentele gândirii algoritmice și ale limbajului de codare. Cu ajutorul limbajului fizic, ușor de intuit al Algobrix®, copiii vor practica programarea prin comenzile date lui AlgoBuddy, care va îndeplini sarcini captivante din viața de zi cu zi.

Young Engineers sunt bucuroși să prezinte AlgoBuddy: o experiență educativă și tangibilă pentru micii programatori. Programul AlgoBuddy oferă un cadru unic pentru familiarizarea copiilor de grădiniță cu fundamentele gândirii algoritmice și ale limbajului de codare. Cu ajutorul limbajului fizic, ușor de intuit al Algobrix®, copiii vor practica programarea prin comenzile date lui AlgoBuddy, care va îndeplini sarcini captivante din viața de zi cu zi.

Ușor de operat,
Ușor de codat,
Ușor de iubitt

Ușor de operat,
Ușor de codat,
Ușor de iubit

Prezentare generală a programului AlgoBuddy:

Alfabetizarea digitală este una dintre cele mai importante abilități cognitive din secolul XXI. Young Engineers dorește să ofere copiilor un model de codare tangibil și ludic, potrivit încă din perioada educației timpurii și, prin dezvoltarea abilităților cognitive ale acestora, să îi pregătească pentru provocări mai mari pe măsură ce cresc. Am creat cadre calitative de învățare ale codării, care se bazează pe cunoștințele comune ale copiilor și îi încurajează pe aceștia să practice planificarea, luarea deciziilor și compromisurile practice, prin jocul cu AlgoBuddy.

Cu programul AlgoBuddy, fiecare copil de grădiniță acționează ca un mic inginer programator, întrucât îl ajută pe AlgoBuddy să se deplaseze, să se aprindă, să reacționeze la stimuli externi și să răspundă în diferite moduri, oferind un cadru interesant de realizare a diverselor sarcini programate.

Prezentare generală a programului AlgoBuddy:

Alfabetizarea digitală este una dintre cele mai importante abilități cognitive din secolul XXI. Young Engineers dorește să ofere copiilor un model de codare tangibil și ludic, potrivit încă din perioada educației timpurii și, prin dezvoltarea abilităților cognitive ale acestora, să îi pregătească pentru provocări mai mari pe măsură ce cresc. Am creat cadre calitative de învățare ale codării, care se bazează pe cunoștințele comune ale copiilor și îi încurajează pe aceștia să practice planificarea, luarea deciziilor și compromisurile practice, prin jocul cu AlgoBuddy.

Cu programul AlgoBuddy, fiecare copil de grădiniță acționează ca un mic inginer programator, întrucât îl ajută pe AlgoBuddy să se deplaseze, să se aprindă, să reacționeze la stimuli externi și să răspundă în diferite moduri, oferind un cadru interesant de realizare a diverselor sarcini programate.

Obiectivele programului AlgoBuddy

  • Familiarizarea elevilor cu lumea codării/programării
  • Familiarizarea cu terminologia de codare
  • Introducerea în gândirea algoritmică
  • Dezvoltarea abilităților de evaluare cantitativă
  • Citirea instrucțiunilor grafice/ numerice
  • Încurajarea rezolvării problemelor
  • Încurajarea jocului în echipe

Copiii vor descoperi

  • Secvențierea comenzilor
  • Condiții și senzori
  • Algoritmi ai dispozitivelor automatizate de zi cu zi
  • Operatori permanenți și aleatorii
  • Instrucțiuni tip „buclă”
  • Programare tip „multithreading” (mai multe fire de execuție)
Vârstele:

4-6

Durate lecției:
45 de minute

Young Engineers crede în educația prin joc. Programul nostru unic de dezvoltare Big Builders le oferă preșcolarilor o introducere în conceptele Științei, prin experimente practice de învățare. Sperăm ca prin crearea acestei legături, între cunoștințe și distracție, încă de la o vârstă fragedă, să le oferim participanților noștri un avânt spre un viitor al cunoașterii și al creativității. Marii noștri constructori vor crea modele 3D folosind piese flexibile. Elevii vor primi un set special conceput pentru programul Big Builders. Aceste activități le vor oferi provocări graduale participanților, pentru dezvoltarea abilităților motorii fine și brute. Acest program de dezvoltare îi va ajuta pe cursanți să deprindă terminologia din domeniul ingineriei. În plus, aceștia se vor familiariza cu concepte simple precum cel de regn animal, principii științifice și mediul înconjurător. Prin joaca alături de ceilalți constructori, tinerii noștri elevi își vor dezvolta abilitățile de comunicare interpersonale și vor căpăta încredere în propriile abilități de a descoperi și a inventa lucruri noi.

Prezentare generală a programului Big Builders

Lecțiile Big Builders includ discuții despre forme, recunoaștere spațială și piese fixe sau mobile. Instructorii noștri folosesc termeni din domeniile matematicii și ale științei pentru a-i familiariza pe elevi cu terminologia specifică. Constructorii învață adunări și scăderi simple cu ajutorul propriilor construcții. Elevii vor descoperi, de asemenea, principiile de bază ale fracțiilor, pe măsură ce deprind ideea de parte a unui întreg. Le oferim o introducere în legile de bază ale fizicii prin demonstrații ale: forței centrifuge, gravitației, cuplului, stabilității, forței de frecare, impulsului, energiei mecanice, echilibrului, forței de compactare și a celei motrice. De asemenea, întrucât multe dintre modelele noastre Big Builders conțin teme despre natură/animale, elevii vor învăța concepte de bază din biologie. Suntem de părere că lecțiile sunt învățate și asimilate mai ușor prin învățarea practică, experimentală. De aceea, absolvenții noștri Big Builders vor avea o mai bună înțelegere a conceptelor matematice și științifice.

Obiective Big Builder

  • Îmbogățirea cunoștințelor despre lume și mediu
  • Dezvoltarea simțurilor de apartenență la comunitate
  • Încurajarea gândirii independente și creative
  • Dezvoltarea simțului de auto-eficacitate și a capacității de rezolvare a problemelor
  • Consolidarea abilităților de lucru și joacă în echipă, și a cooperării

Modele Big Builder

  • Forme geometrice de bază
  • Animale
  • Sistem solar
  • Curse din parcuri de distracții
  • Transport
  •  Aeronave
rabbit-truck-driver.png

Modele Big Builder

  • Forme geometrice de bază
  • Animale
  • Sistem solar
  • Curse din parcuri de distracții
  • Transport
  •  Aeronave
rabbit-truck-driver.png

Vârstele:
6-10

Durata lecției:
75 de minute

Vârstele:
6-10

Durata lecției:
75 de minute

Un program educațional revoluționar care îi învață pe copii elementele fundamentale ale programării și ale roboticii, utilizând un limbaj fizic de codare, intuitiv și direct. AlgoPlay introduce participanții în lumea roboticii printr-o experiență educativă practică și distractivă.

Un program educațional revoluționar care îi învață pe copii elementele fundamentale ale programării și ale roboticii, utilizând un limbaj fizic de codare, intuitiv și direct. AlgoPlay introduce participanții în lumea roboticii printr-o experiență educativă practică și distractivă.

Prezentare generală a programului AlgoPlay

Young Engineers cred în predare prin Metoda Spirală. Prin această metodă, fiecare program de dezvoltare se construiește pe programul de studii anterior. În plus, încurajăm întotdeauna elevii noi și reluăm lecțiile predate, pentru a ne asigura că toți elevii sunt la curent cu programa. Cu ajutorul limbajului de codare tangibil al Algobrix®, studenții încep prin construirea unui model din cărămizi de construcții, apoi creează diverse secvențe de cod folosind cuburi Funcții și Parametri. În cele din urmă, prin apăsarea butonului Play, robotul va efectua secvența de codare. Prin potrivirea cuburilor de funcții și parametri, copilul creează un set de comenzi pe care robotul să le efectueze. De exemplu, deplasarea acestuia înainte sau aprinderea unei lumini roșii. În fiecare lecție, copiii vor efectua operațiuni de programare complexe, cum ar fi: planificarea algoritmului, condiționarea, instucțiuni tip „buclă”, programare tip „multithreading” (mai multe fire de execuție), depanare, procese de condiție a cursei, aplicații senzor și multe altele. AlgoPlay echipează elevii cu abilitățile profesionale necesare pentru înțelegerea logicii din spatele aproape oricărui limbaj de codare existent în prezent.

Modele AlgoPlay

  • Discover coding and machinery engineering
  • Get familiar with software engineering terminology
  • Introduction to algorithmic thinking
  • Encourage problem-solving
  • Develop creativity and critical thinking

AlgoPlay Models

  • Dispozitive și jocuri
  • Curse din parcuri de distracții
  • Diferite tipuri de vehicule de transport
  • Roboți moderni pentru a executa sarcini comune

AlgoPlay Models

  • Dispozitive și jocuri
  • Curse din parcuri de distracții
  • Diferite tipuri de vehicule de transport
  • Roboți moderni pentru a executa sarcini comune

Vârstele:
6-10

Durata lecției:
75 de minute

Programul Bricks Challenge

Lecția noastră începe cu o poveste interesantă, menită să deschidă elevilor perspective noi despre lumea captivantă a educației STEM. Studenții noștri sunt implicați activ în procesul educativ și li se încurajează folosirea imaginației și a abilităților de gândirie critică. Unul dintre obiectivele instructorilor noștri este de a-i inspira pe tineri să aspire la devenirea unei părți importante a societății.
Folosind cărămizi de construcții, împreună cu alte instrumente și piese mecanice, studenții noștri își dezvoltă abilitățile de construire.


Lecțiile încep cu o scurtă demonstrație care este urmată imediat de construirea modelelor Young Engineers. Participanții la Bricks Challenge folosesc setul nostru de elemente construite exclusiv de echipa de cercetare și dezvoltare a Young Engineers. Fiecare lecție îi inspiră pe elevi să creeze, să construiască și să învețe printr-o experiență Bricks Challenge distractivă.

Planul de studiu Bricks Challenge

 

Elevii care participă la Bricks Challenge vor învăța lecții teoretice și practice importante. Bricks Challenge le prezintă elevilor viața marilor oameni de știință și a inventatorilor precum Leonardo Da Vinci, Sir Isaac Newton, Arhimede și multi altii. Fiecare dintre aceste figuri importante a jucat un rol semnificativ în dezvoltarea științei și a tehnologiei de astăzi. Ne folosim de poveștile acestora pentru a-i inspira și a-i educa pe tinerii noștri ingineri.

Participanții la Bricks Challenge învață despre multe subiecte ale mecanicii clasice, precum: legile fizicii, forța centrifugă, forța centripetă, forța de inerție, energia cinetică, energia potențială, principiul acțiunii și reacțiunii, forța de ridicare, cuplul, punctele de pârghie, distribuția sarcinii, conservarea forței, impuls unghiular și multe altele. Elevii deprind abilități matematice, esențiale pentru a face calculele științifice, necesare pentru a-și construi modelele.

Obiective Bricks Challenge

  • Încurajarea abilităților de planificare și de gestionare a timpului
  • Încurajarea gândirii creative și independente
  • Dezvoltarea capacității de a analiza procesele inginerești
  • Îmbogățirea cunoștințelor despre legile fizicii și ale diferitelor fenomene naturale
  • Îmbunătățire recunoașterii spațiale
  • Cultivarea sentimentului de auto-eficacitate
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare interpersonală

Modele Bricks Challenge

  • Curse din parcuri de distracții
  • Aeronave
  • Diferite tipuri de vehicule de transport
  • Macarale
  • Ascensoare
  • Mașini moderne
Play-Ground-Swing.png

Vârstele:

7-10

Durata lecției:
75 de minute

Elevii care participă la programul Galileo Technic al Young Engineers, vor învăța cum să rezolve probleme dintr-o perspectivă a ingineriei mecanice, folosind noile lor cunoștințe din matematică și fizică. Elevii lucrează în grupuri pentru a-și dezvolta abilitățile de construcție, prin crearea de modele complexe. Galileo Technic asigură un nivel avansat de studiu tematic, prin implementarea principiilor de inginerie mecanică în construirea de modele interesante. În fiecare lecție, elevii vor construi o nouă mașină, căreia îi vor analiza toate aspectele funcționale, de ex. raporturile de transmisie. Elevii vor absolvi programul Galileo Technic cu noi competențe în Șiință, Tehnologie, Inginerie Mecanică și Matematică (STEM).

Elevii care participă la programul Galileo Technic al Young Engineers, vor învăța cum să rezolve probleme dintr-o perspectivă a ingineriei mecanice, folosind noile lor cunoștințe din matematică și fizică. Elevii lucrează în grupuri pentru a-și dezvolta abilitățile de construcție, prin crearea de modele complexe. Galileo Technic asigură un nivel avansat de studiu tematic, prin implementarea principiilor de inginerie mecanică în construirea de modele interesante. În fiecare lecție, elevii vor construi o nouă mașină, căreia îi vor analiza toate aspectele funcționale, de ex. raporturile de transmisie. Elevii vor absolvi programul Galileo Technic cu noi competențe în Șiință, Tehnologie, Inginerie Mecanică și Matematică (STEM).

Planul de studio Galileo Technic

Programul Galileo Technic se bazează pe nivelele introductive de matematică, fizică și inginerie, predate în programul Bricks Challenge. Elevii vor învăța noi termeni și principii ale ingineriei în programul Galileo Technic.

Galileo Technic predă mecanisme de inginerie, precum: sisteme de transmisie cu canale multiple, coordonare mecanică, mișcarea unui corp în jurul unei axe de rotație, centrul de greutate și punctul de sprijin, diferite implementări cu clichet, scăderea nivelului de energie, reciclare, implementări limitate ale curelelor de transmisie și multe altele.

Obiective Galileo Technic

  • Încurajarea gândiri independente și creative
  • Dezvoltarea abilității de a analiza procesele inginerești
  • Dobândirea abilităților inginerești de implementare
  • Dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor
  • Îmbogățirea cunoștințelor despre legile fizicii și ale diferitelor fenomene naturale
  • Dezvoltarea simțurilor de auto-eficacitate și de gestionare a timpului
  • Îmbunătățirea abilităților de comunicare interpersonală
  • Îmbunătățirea abilităților de lucru în echipă
Vârstele:

9-12

Durata lecției:
90 de minute
Vârstele:

9-12

Durata lecției:
90 de minute

Programul de dezvoltare RoboBricks predă Inginerie Software, Tehnologie, Antreprenoriat și Matematică (STEM). În cadrul fiecărei lecții, elevii construiesc un robot care îndeplinește diverse sarcini. După ce termină de construit roboții, elevilor li se oferă posibilitatea să dezvolte și să creeze algoritmi pe calculator și învață cum să îi implementeze în sistemul de codare WeDo. Majoritatea programelor pentru computer sunt în limba engleză. Îi învățăm pe elevii noștri să folosească corect termenii limbii engleze, ajutându-i în dezvoltarea limbajului tehnic din domeniu.

În ultimul semestru, elevii proiectează o mașină și un cod și își prezintă proiectul potențialilor investitori (un grup de judecători, de obicei părinți). Acest program le oferă participanților abilități profesionale importante, pe care le vor putea folosi în viitoarele lor cariere.

Planul de studiu RoboBricks

Young Engineers abordează procesul de învățare prin Metoda Spirală, care permite introducerea de noi concepte pe baza subiectelor predate în programele anterioare. Încurajăm întotdeauna studenții noi și reluăm lecțiile predate, pentru a ne asigura că toți elevii sunt la curent cu programa. RoboBricks introduce participanții în lumea roboticii prin înțelegerea elementelor de bază ale ingineriei mecanice și a elementelor de bază ale codării, inclusiv planificarea algoritmilor, formularea pseudo-codurilor, diagrame de flux, programare WeDo, implementări de intrare și ieșire, instrucțiuni tip „buclă”, programare tip multithread, operații de la tastatură, aplicații senzor, comenzi de calcul. RoboBricks este conceput pentru a introduce studenții în lumea antreprenoriatului. Elevii vor efectua cercetări de piață, vor crea pagini de produs și vor utiliza instrumentele Google, Microsoft PowerPoint, metode retorice și multe altele.

Planul de studiu RoboBricks

Young Engineers abordează procesul de învățare prin Metoda Spirală, care permite introducerea de noi concepte pe baza subiectelor predate în programele anterioare. Încurajăm întotdeauna studenții noi și reluăm lecțiile predate, pentru a ne asigura că toți elevii sunt la curent cu programa. RoboBricks introduce participanții în lumea roboticii prin înțelegerea elementelor de bază ale ingineriei mecanice și a elementelor de bază ale codării, inclusiv planificarea algoritmilor, formularea pseudo-codurilor, diagrame de flux, programare WeDo, implementări de intrare și ieșire, instrucțiuni tip „buclă”, programare tip multithread, operații de la tastatură, aplicații senzor, comenzi de calcul.

RoboBricks este conceput pentru a introduce studenții în lumea antreprenoriatului. Elevii vor efectua cercetări de piață, vor crea pagini de produs și vor utiliza instrumentele Google, Microsoft PowerPoint, metode retorice și multe altele.

Obiective RoboBricks

  • Devoltarea gândirii algoritmice
  • Deprinderea terminologiei ingineriei software
  • Încurajarea gândirii procedurale
  • Managementul timpului prin depunerea proiectului final la un termen dat
  • Îmbunătățirea abilităților de prezentare
  • Lucrul eficient în echipă
  • Deprinderea orientării în lucrul cu calculatorul
  • Dobândirea de cunoștințe noi despre sistemele informatice și media
  • Dezvoltarea gândirii critice și creative

Modele RoboBricks

  • Dispozitive și jocuri
  • Roboți moderni pentru a executa o varietate de sarcini

Vârstele:
12-15

Durata lecției:
90 de minute

Vârstele:
12-15

Durata lecției:
90 de minute

Cursul de Inginerie Robotică și Software (R&SE) explorează lumea roboticii dintr-o perspectivă inginerească profesională. Prin accentul pus pe soluțiile de programare, elevii noștri creează roboți mai sofisticați. Acest lucru încurajează învățarea vastelor domenii ale Științei, Tehnologiei, Ingineriei mecanice și Software și a Matematicii (STEM).

Robotica oferă o simulare a provocărilor complexe care pot fi întâlnite în industria ingineriei. Programul de dezvoltare, R&SE încurajează elevii să-și folosească gândirea critică și abilitățile de lucru în echipă. În timp ce elevii construiesc roboți împreună, ei creează ceva uimitor.

Programul se bazează pe principiile de inginerie predate la universitate. După finalizarea programului, elevii sunt deja pregătiți pentru lumea industrială. Prin utilizarea software-ului de programare LEGO® EV3, participanții rezolvă marile provocări ale principiilor ingineriei. Acest program le permite să creeze și să introducă coduri, prin care comandă robotului să efectueze diverse mișcări.

Planul de studiu Inginerie Robotică și Software

Young Engineers consideră că elevii ar trebui să fie învățați cu ajutorul Metodei Spirală, prin care fiecare program de dezvoltare se construiește pe programul de studiu anterior. Încurajăm întotdeauna elevii noi și reluăm lecțiile predate, pentru a ne asigura că toți elevii sunt la curent cu programa. R&SE dezvoltă o gamă largă de abilități necesare în ingineriile mecanică și software. În plus față de lecțiile predate în programul nostru, RoboBricks, elevii R&SE vor învăța comenzi, condiții, instrucțiuni tip „buclă”, metode de planificare, programare dinamică, matematică aplicată și operații.

Obiectivele programului Inginerie robotică și Software

  • Dezvoltarea gândirii procedurale, logice și algoritmice
  • Dezvoltarea capacităților de programare în inginerie
  • Cultivarea capacității elevilor de a rezolva provocări complexe din domeniul ingineriei, folosind soluții mecanice și de programare
  • Dezvoltarea capacității de optimizare a problemelor de natură mecanică sau de programare
  • Dezvoltarea abilităților de procesare matematică
  • Îmbunătățirea abilităților de gestionare a timpului și de consolidare a echipei
  • Dezvoltarea gândirii critice și creative
  • Dobândirea de cunoștințe noi despre sistemele informatice și media

Robotică și Ingineria Software

  • Parcuri de distracții
  • Echipamente de construit grele
  • Vehicule
  • Roboți pentru a îndeplini misiuni complexe
  • Dispozitive și jocuri

Robotică și Ingineria Software

  • Parcuri de distracții
  • Echipamente de construit grele
  • Vehicule
  • Roboți pentru a îndeplini misiuni complexe
  • Dispozitive și jocuri